SEKRETARIAT PERSADA UNIMAS: JORAN PERSADA UNIMAS 1 (JPU 1) SELESAI......

Rabu, 26 Oktober 2011

JORAN PERSADA UNIMAS 1 (JPU 1) SELESAI......

Program Joran PERSADA UNIMAS (JPU1) “RAJA TASIK” ini merupakan program yang diadakan buat pertama kalinya bersempena dengan Majlis Konvokesyen dan “UNIMAS Open Day”. 
Ia dilaksanakan pada 22 Okteber 2011 bertempat di Tasik UNIMAS Kampus Barat. Program ini telah dianjurkan oleh Sekretariat Permuafakatan Siswa/I FELDA (PERSADA) UNIMAS dengan kerjasama daripada FELDA, Seranta FELDA, Azman Global Holding dan juga Jabatan Bomba & Penyelamat Malaysia Negeri Sarawak. Program ini bertujuan untuk memperkenalkan PERSADA kepada warga UNIMAS serta masyarakat umum di Sarawak khususnya. Seramai 89 ahli jawatankuasa telah ditubuhkan untuk menjayakan program tersebut. Sebagai persiapan program tesebut beberapa langkah awal telah dilaksanakan oleh ahli jawatankuasa untuk melancarkan program tersebut.
Alhamdullilah, program Joran PERSADA UNIMAS 1 kita telah berjaya menarik minat 1001 org peserta utk menyertainya & berjalan dgn lancar serta mendapat perhatian bnyak pihak. 
 
 
 
 
 
Tahniah diatas penyertaan & sokongan yg diberikan kpda semua peserta JPU 1. Bagi yg berjaya itu tuah anda, bg yg tidak pula mungkin rezeki tidak berpihak pda anda. Kami memohon segala cdngan & pndngan berkaitan JPU 1 ini agar kmi dpt memperbaiki segala kelemahan di edisi JPU 2 nnti. InsyaAllah ;-)













 

Thanks 2 all team JPU 1 yg bnyk berpenat lelah & mmberi kerjasama. Tanpa anda siapalah kami di Sekretariat Persada Unimas ini.
Sekali lg terima kasih diucapkan kpda semua yg terlibat secara langsung mahupun tidak... Jumpa lagi di JPU 2...
 
 
 


Comments
0 Comments

0 KOMEN:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...